Header

Header

tisdag 1 november 2011

Min bok

Ny dag, nya arbetstag. Eller?
Sitter på jobbet och käkar frallor med ost och marmelad.

Innan jag började jobba här hatade jag ost, har alltid gjort.
Men när det inte fanns mer i påläggsväg att välja på, har ost och jag
blivit bästa vänner här på Roundo. Ost är rätt gott egentligen.
Och egentligen måste man
tycka om ost om man i övrigt älskar mat,
för det är en sån där
typisk gourmet-grej. Haha. Jaja, nog om det.

I övrigt sitter jag och filar på min bok. MIN BOK.

Jag har nämligen bestämt mig för att skriva en egen bok.
Och nej, det är varken en spännande deckare eller en wow-framkallande
självbiografi om livet i Hästveda. Nej, det är något så mycket bättre!
Hittills har jag bestämt mig för omslag och titel.
Om det består till slutet,
får vi se då. Jag tänkte börja skriva på den redan ikväll faktiskt!
Om det nu blir tid till det. För efter jobbet idag
kommer min fantastiska
pojkvän hem till mig.
Vi ska bara mysa och ta en promenad med
min fina hund. Idag har vi också 7 månader ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar