Header

Header

torsdag 24 november 2011

En stillastående torsdag

Jag har varit grymt effektiv på praktiken idag! Något som
uppenbarligen beslöt sig för att stanna på praktiken också.
För just nu går inte plugget framåt. Jag sitter här med samhällsboken
uppslagen samtidigt som jag svär om vartannat. Politiska ideologier

är inte roligt, inte alls faktiskt. Men jag antar att det är nyttigt att lära sig.
Jag har kommit en bit på vägen och tänkte ta en paus. Ett avsnitt
av American Horror Story och smultrondryck får göra min kväll framöver.
Och infinner sig en gnutta energi ska jag ge mig på läxan igen.

Vid närmare eftertanke står det mesta stilla just nu. Projektarbetet
går inte framåt, men jag antar att det är på grund av praktiken och övrigt
plugg så som matteplugg och psykologiplugg står rätt stilla det med.
Nej, ändring på det Rebecca! Redan imorgon faktiskt då jag ska laga
Baby Back Ribs till min kokbok. Hoppas på ett lyckat resultat!

Imorgon kommer lönen, det är ju aldrig fel, eller? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar