Header

Header

onsdag 30 november 2011

Oh oh, starry eyed

Kan knappt fatta att vi imorgon kliver in i årets sista månad!
2011 har varit ett händelserikt år så att säga och än är det inte över.

Just nu är det dock rätt händelselöst. Sitter i morgonrocken med feber
och en näsa som kan liknas vid tsunami 2011. Två par killar
är dessutom
här och lägger plåt på skorstenen. Det komiska är
att för några månader sen
när jag senast var sjuk och hemma, då var
ett par andra killar här och satte
nya badrumsfönster. Alltså, ingen
sömn för mig!
Det dönar ju värre än jag vet inte vad.

Hur som helst har jag precis ätit frukost. Tänkte slänga mig framför

tvn under mitt täcke och bara ta det lugnt. Orkar jag så ska jag
slå in julklappar! Har lyckats samla på mig en hel bunt med julklappar
och då har jag inte ens besökt Ullared än? Den här julen lär bli dyr!
Fast vid närmare eftertanke måste jag slå in julklapparna.
Ikväll kommer nämligen pojkvännen och han kommer göra allt

för att hitta dem så att han kan skaka och klämma, om jag känner han rätt!
Nu ska jag krypa ner i soffan och tänkte även bjuda på grymma Ellie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar