Header

Header

måndag 31 oktober 2011

Låter kreativiteten flöda

Det skulle bli en bra måndag, men så blev det inte.
Jag hade planerat så mycket, men ibland kommer de

där ögonblicken vi inte riktigt kan förhindra. Vi bara står
där och tar emot information, sväljer den och försöker
finna en väg ut. En väg som hjälper oss att acceptera och andas igen.

Klockan tickade på bra idag och jag körde hem som vanligt

vid halv fem igen. Ett par hundralappar är nu inbringat. Känns bra.
Jag ska jobba veckan ut, och trots att det under tiden kan

kännas allmänt drygt när alla andra har höstlov, känns det
bra att ha vinterjackan, julklapparna och en framtida resa säkrade!

Jag planerade som sagt att hitta på massor ikväll.
Jag har tagit med mig två A3-ark hem som jag

ska pyssla lite med ikväll har jag tänkt. Vad det blir av det hela,
kan jag inte avslöja. Det ska nämligen bli någon sorts
överraskning av det här till min pojkvän. Och nej,
jag ska inte göra ett bildark med små pluttiga hjärtan överrallt.
Nej nej, bättre än så kan jag! Även om det må vara gulligt.
Förresten, fick hem en katalog från Education first!
Alltså den organisation jag tänkt åka på en språkresa med.
Ska bläddra lite i den nu tänkte jag innan jag beger mig på mitt

lilla projekt. Hoppas på en bättre dag imorgon, vilket lär
bli tufft med tanke på omständigheterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar