Header

Header

torsdag 17 november 2011

Praktik, Breaking Dawn och effektivitet!

Jag sitter och lyssnar på min lillasyster som sjunger
och spelar gitarr på sitt rum. Det låter faktiskt bra, även om jag
vanligtvis hatar när folk sjunger och gör ljud ifrån sig om kvällarna.
Jag är oftast skittrött då och blir irriterad när folk stör mig, haha.

Hur som helst har min dag på praktiken varit jättebra!
Jag har fått pröva på att stå i kassan och ta emot kunder.

Jag har kortfattat sagt rört mig mer ute i butiken idag.
Fick sluta en timme tidigare då bristen på arbete var ett faktum.

Men det gjorde mig inget. Åkte hem och lagade middag åt familjen istället!
Det fick bli kycklingfilé, kroketter och sallad. Kände för något extra mumsigt!
Resten av kvällen ska jag ägna åt att returnera ett paket, skicka iväg

ett par viktiga mail, städa mitt rum och förhoppningsvis hinna med ett
avsnitt av American Horror Story. Och just det ja!
Igår var jag på premiären av Breaking Dawn, part one!
Troligen den bästa filmen i raden av alla Twilight-filmer.
Även om
den faktiskt var väldigt äcklig och blodig för att vara en Twilight film.
Tyckte jag i alla fall, haha. Men jag är ju rätt känslig av mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar