Header

Header

torsdag 10 november 2011

Falukorv med slabbiga makaroner

Det har varit en allmänt flummig dag så att säga.
Ingenting har blivit riktigt som jag planerat.
Trots att det är torsdag, lyckades jag och pojkvännen starta
denna dag med en sovmorgon fram till klockan tio, utan
att komma försent till varken skola eller arbetsplats. Hur härligt?!
Detta på grund av att jag enbart hade ett prov att göra i skolan,

för efter imorgon går vi ut på praktik i fyra veckor.
Jag ska praktisera i inredningsbutiken Borett i Hässleholm,

vilket ska bli toppenkul. Visserligen långa dagar, men det är de värt.

Provet gick väl sådär och nu sitter jag här och deppar med

en tallrik falukorv och stuvade makaroner, plus cola på flaska, haha.
Tänkte snart ge mig på min projektrapport. Har ett par rader kvar på

den, sen ska den skickas in. Därefter har jag en hel hög med läxor
att ta itu med nu innan praktiken. Och påtal om högar så behöver
mitt rum rensas lite allmänt från kläder och mög.

Förresten, igår införskaffade jag mig en vinterjacka! En khakigrön sådan.
En tusenlapp fick jag ge för den. Inte alls farligt med tanke på kvalitén!
Funderade som tidigare nämnt på en vit, men det är inte speciellt praktiskt.

Ja, min mamma har faktiskt lärt mig ett och annat ;)

Nu mina vänner ska jag återgå till mitt ätande för att sedan vara effektiv!
Återkommer troligen med ännu ett inlägg ikväll angående, ja, det får ni se!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar