Header

Header

måndag 21 november 2011

Årets första julklapp

Årets första julklapp är fixad! Härligt.
Men än är det inte över på långa vägar. Nej, för innan jag kan

pusta ut för i år ska det handlas julklappar till hela 9 personer.
Vilket vid närmare eftertanke inte är så farligt då jag tidigare år haft runt
16 personer att handla till. Och naturligtvis är jag en sån där person
som
älskar att handla julklappar och får en smula ångest om jag inte köper
fler än
ett paket till var och en, oavsett hur dyrt eller billigt det är.
Även julklappshandeln är en utmaning för mig. Och i år ska jag försöka intala mig själv att jag är student och inte Bill Gates, haha.
I övrigt har praktiken varit bra idag. Jag är rätt trött nu dock.
Huvudvärk har jag också. Imorgon ska jag äntligen till läkaren för
en hälsokontroll. Ta lite prover samt diskutera ett och annat.
Känns som att det är på tiden då jag inte mår helt hundra om dagarna.
Hur som helst så tänkte jag antingen ge mig på min samhällsläxa nu eller
baka fudge, hum... Vilket vet jag inte än. Senare ska jag se ett avsnitt
av American Horror Story innan läggdags. En bra måndag tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar