Header

Header

onsdag 2 november 2011

Egoboost Magazine

Jag har varken idoler eller förebilder faktiskt.
Men om jag måste välja någon jag ser upp till, så får det bli Blondinbella.

Visst, hon myntade just namnet Blondinbella under rätt provocerande
omständigheter. Men jag måste säga att hon gjort en storslagen comeback!
Jag tycker att kvinnan kortfattat sagt är GRYM.
Men hur som helst så förbannar jag mig själv för att jag inte har

köpt ett enda nummer av tidningen Egoboost. Fy skäms, typ.
Jag tror verkligen att jag gillat typen av läsning som tidningen erbjuder!

Är trött på att läsa om kändisar som fångades på bild under hett hångel
eller vilken färg på naglarna vi måste ha i höst för att passa in.

Lyckligtvis har tidningen nu ordnat så att man kan köpa gamla nummer.

Och inte ännu en gång skulle jag tillåta mig själv att undgå detta.
Så numera är jag ägare av Egoboost nummer ett och två! Ja, snart.
För just nu är de väl troligen på väg till min svarta lilla postlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar