Header

Header

söndag 6 november 2011

En av alla 6 miljarder människors helger

Ännu en fantastisk helg har passerat med stormsteg.
Men det bästa av allt är nog att den fortfarande inte är över!
Fredagskvällen blev lyckad tillsammans med fina vänner.
Vi åt pizza i Fridas nya fina lägenhet innan vi tog tåget till Kristianstad,

där vi stack ut på Bånken för att skaka rumpa hela natten lång!
Jag och Daniel tog sedan en välförtjänt sovmorgon på lördagen.
Kalkonmiddag väntade sedan hos min farmor, och följdes därefter

av teatertime i Kristianstad. Grease! Toppenbra, trots att detta typ
är den tredje uppsättningen av Grease som jag ser.
På kvällen blev det återigen dags för pizza, hemmagjord dock. Mums.

Idag då? Daniel åkte hem vid lunch och jag planerade att vara effektiv.
Men det har väl inte direkt lyckats? Jag har gjort pannkaksfrukost,
vikit tvätt, gått ner med smutsig tvätt och redigerat fotografierna
på pannkakorna. Jag ska nämligen ha bilderna till min kokbok!
Klockan 17.00 går bussen till Hässleholm. Jag ska hjälpa Daniel att
rensa i hans garderob inför flytten. Men innan dess ska två
psykologiläxor göras, rummet ska städas, väskan packas och jag
ska försöka hinna med att förbereda mig inför ett psykologiprov på onsdag.
Dags att ta tag i det hela? Japp!

                                    Mina amerikanska pannkakor som ska med i kokboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar