Header

Header

tisdag 8 november 2011

Sjung om studentens lyckliga dar!

Snart är det min tur! Min tur att få irra omkring på stadens alla gator.
Skrika, sjunga, dansa, hoppa. Ja allt som kan tänkas uttrycka min glädje
över just studenten! Jag längtar verkligen! Hittills är studentmössan beställd.
Och den går att beskriva med ett ord, rosa. Haha. (Den är rosa inuti också)

Förövrigt har jag lektion. Den här dagen har dock blivit allt

annat än effektiv då min dator ominstallerats på grund av strul hela dagen!
Det enda vettiga jag hunnit med är att pröva en vinterjacka på Intersport.
En vit, tjock parkas med päls på luvan. Ja, ni vet, en sån där som alla har.
Den fanns dock inte i min storlek, så nu är den hembeställd och
imorgon ska jag springa inom butiken för att troligen plocka med mig den hem!
Ska bli skönt att få slopa skinnjackan och numera få veta hur det känns att
vara lagom varm en kylig morgon i väntan på tåget, haha.

Annars då? Jo, jag ska inte klaga. Fick ett toppenbra besked imorse!
Min textkommunikationslärare har utsett mig till chefredaktör för skoltidningen.
Hur bra är inte det då? Fantastiskt roligt. Och definitivt en ära!
Nu tänkte jag vara effektiv i cirka 10 minuter innan lektionen är slut för idag.
Jag menar, jag kan ju inte gå hem utan att ha gjort ett dugg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar