Header

Header

fredag 4 november 2011

It's friday, friday!

Ett lyckorus for nyss genom hela kroppen. Varför?
Det är ju fredag! Och hittills har min fredag varit tipptopp!
Ja, om vi stryker ett stort sträck över slingningen i hätta förståss.
Jag var nämligen hos Frida tidigare idag och fick håret vidgjort.
Håret toppades någon centimeter och sedan gjordes det då slingor i hätta.
Det gör så vidrigt ont! Jag är galet ömhårad, så det var absolut inte
Fridas fel, nej, tvärtom. Hon tog det hela jättelugnt och försiktigt.
Allt för att sänka gnällspiken Rebeccas puls, haha.

Efter frisörbesökt körde jag tillbaka till jobbet där en smarrig lunch

väntade på mig. Schnitzel och pommes med trattkantarellsås!
Efterrätt fanns där också, eller ja, inte till mig, för den åt verkstadsgubbarna upp!
Men men. Jag nöjer mig med min godispåse från Hemmakväll!
Nu ska jag återgå till en sista effektiv halvtimmes jobb.

Ikväll bär det återigen av till Frida för pizza och härligt umgänge,
sedan drar vi ut till antingen Bånken eller Depå, återstår att se!
Hoppas på en suverän kväll. Ha en fortsatt bra fredag, för det ska jag ha! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar