Header

Header

söndag 13 november 2011

En uppskrapad armbåge senare...

Okej, det är söndag, igen. Vad händer?
Sen när började veckorna rinna iväg som sanden i ett timglas?
Said by poeten Rebecca. Haha.
Som tur är har jag troligen kramat ut minsta lilla droppe

aktivitet ur den här helgen. Vilket känns toppen!

I fredags styrde jag och Daniel kosan mot Gullbranna

tillsammans med Amanda och Jonatan där vi skulle spendera natten
i Daniels stuga. Givetvis stannade vi till på McDonalds. Färdkost liksom.
Det är nödvändigt! Fredagen kan summeras med ett ord, awesome!
Spel, idol-tittande och godsaker i högar gjorde vår fredagkväll.

Lördagen bestod av ett mysigt besök i Halmstad city.
Jag lyckades hitta en farsdagpresent! Lättnaden var ett faktum, haha.
Sedan käkade vi på ett café och begav oss därefter mot stugan,

för att sedan köra hem till Hässleholm igen. Urmysig helg!
Igår då? Jag lagade lax, sötpotatis och egengjord guacamole åt familjen.

Ett recept som också ska med i min egna kokbok. Mycket mer av lördagen
fick jag inte ut, men jag är nöjd. Jag fick ju somna ihop med min favorit!

Klev upp extra tidigt imorse. Tog sedan tåget till Höör där jag och

lillasyster mötte upp pappa och hans flickvän. Där badade vi på
Björkviksbadet! En uppskrapad armbåge senare, körde vi vidare
mot Kristianstad för att käka kinamatsbuffé. Om ni undrar över
armbågen så skar jag mig på rutschkanan när jag tog sats
och slängde mig i den. Aj, typ. En trevlig farsdag har precis
gått mot sitt slut med paketinslagning och kvällsmacka.
Imorgon fyller Sara 18 år och det ska firas med hela 3 paket och lunch!
Ha en fortsatt bra söndag!

Hur man retar sin bästa vän lite sådär lagom innan dagen D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar