Header

Header

måndag 28 november 2011

Killer heels!

Okej, jag måste svära. Vart fan tar veckorna vägen?
Jag blir nästan rädd. Måndagar och fredagar är två dagar som anses
vara märkbara. Men det där som kommer emellan? Vart tar de vägen?
Jag menar, jag har nyligen gått in på min tredje praktikvecka på Borett.
Vilket förövrigt är lite sorgligt. Jag trivs verkligen i butiken!

Hur som helst, i fredags kom ett paket från H&M på posten.
Ett efterlängtat sådant. I paketet låg förutom nedanstående killer heels,
ett par knähöga stövlar och en jeansskjorta. Den här gången krävs inga returer!
Måndagen i övrigt har ägnats åt att uppdatera mitt CV.
Det är numera rätt fylligt. Jag har hunnit med en del under mina 18 år.
Jag har också kollat över julklappsbudgeten och månadens inkomst i övrigt.
För på söndag sticker jag och tjejerna till Ullared och det kräver ett par slantar
i plånboken! Haha. Hoppas på att hitta de flesta julklapparna där uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar