Header

Header

fredag 28 oktober 2011

Det är dags för fredagsmys!

Ja, det är de bokstavligen talat. För nu drar jag hemåt!
Trots att klockan bara är 10.40 har jag hunnit ordna

med en inlämningsuppgift i webbdesign och renskrivit min kokbok
samt skrivit ut den i pappersform. För ikväll ska det börja lagas mat!
Det blir hemmagjorda amerikanska hamburgare, hemmagjorda pommes

och hemmagjord barbequesås. Farligt gott! Eller ja, det hoppas jag att det blir.

Innan jag sätter mig på tåget hem ska jag springa inom Kosmorama.
Jag ska hämta ut två biljetter till Breaking Dawn! Helt stört

vad jag har längtat! Ja, jag är en i raden av alla Twilight-nördar, haha.
Jag och min vän Sophie ska se den tillsammans. På tal om Sophie,

just nu är hon i USA och semestrar. Jag är så jävla avundsjuk.
Härom dagen besökte hon Las Vegas, hur galet är inte det?! Jag vill med!
Och förhoppningsvis kommer jag att åka dit inom en snar framtid också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar