Header

Header

måndag 24 oktober 2011

Last Friday Night

Jahapp, då var det måndag, igen.
Tiden går så ursäkta, men jävla fort? Deprimerande.
Fast helgen har varit toppen så det blir plus minus noll liksom!
Jag var som sagt på bio i fredags. Innan bion käkade jag och hjärtat ute.
Restaurang Myntha fick äran att mätta våra magar i fredags.
Kommer utan tvekan gå dit igen. Det var farligt gott käk där!


I lördags styrde jag sedan kosan mot IKEA med lillasyster min.
Jag fick en del inhandlat. Till exempel finfina mattallrikar och sammanhörande
achetter. Utöver det blev det en flätad korg till filtar och sängöverkast och klädgalgar.
Och igår då? Ja givetvis var jag tvungen att aktivera mig även då.
Jag och Daniel satte oss på tåget till Lund för shopping på Nova Lund.
Jag inhandlade inte mer än en supergod pizza till lunch medan Daniel
lämnade köpcentret med hundra plastpåsar. Hur ofta händer det?
Att pojkvännen handlar mer än flickvännen liksom? Eh, ah...

Det är alltså som sagt måndag. Jag har ont i nacken, intressant, och vill hem.
Ska sticka upp på stan nu och lämna tillbaka ett par byxor.
Sen drar jag hemåt.
Puss!

Underbart käk från Myntha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar