Header

Header

fredag 21 oktober 2011

Paranormal Activity 3

Allmänt händelserik fredag.
Började morgonen med att stänga av alarmet i sömnen och försov mig sedan.
Valde att skippa morgonens första lektion,
då jag hade en 4-timmars håltimme därefter.

Tog det lugnt med en frukost som skulle blivit god, men som efter ett äckligt
hårstrå i yoggin fick slängas. Tog sedan min punkterade cykel ner till bussen
och for mot stan. Trevlig morgon.

Väl i stan skyndade jag mig bort till en väskbutik innan jag tog tåget till skolan.

Dagens fynd kan ni skymta under mitt tråkiga inlägg.
Och nu då? Ja, jag sitter väl och väntar på bättre tider antar jag.

Och om exakt 44 minuter är de här. För då tar jag tåget till Lund.
Där ska jag och pojkvännen min strosa omkring på stan och käka
på någon mysig restaurang. Sedan möter vi upp ett par vänner för bio!
Och vet ni inte vilken så är det ett bevis på att ni skippade min rubrik

helt och hållet. Just det, Paranormal Activity 3
kommer att få stå för fredagens nöje. Jag ser fram emot biopopcorn, läsk och fula målbrottsskrik från alla i salongen, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar