Header

Header

tisdag 27 mars 2012

SUCK

Hej, här är jag. Trött, eller nej, snarare utmattad kanske.
Migränanfallet inatt var inte välkommet! Men det kom där smygandes
redan igårkväll, så jag hoppades på att ett par timmar sömn skulle lösa det,
men icke! Jag har snarare legat vaken hela natten med brinnandes huvudvärk.
Är på benen i alla fall och efter middagen idag ska jag ta en dusch.
Vid åtta kommer Sophie hit med frukt, grönsaker och dippa lagom till
Desperate housewives. Det borde ju göra gott för mitt onda huvud.

Trots min allmänt ointressanta dag har jag hunnit med en del i alla fall.
Pillat på lite skolarbeten och mer eller mindre avslutat ännu en designgrej
till kokboken. Snart kan den skickas på tryck! Längtar. Har dessutom gjort
inbjudningskort till min studentfest i photoshop. Så snart ska även de skickas ut.

Ledaren till skoltidningen ligger om hörnet och väntar. Så om jag orkar ska jag
sätta mig ner och börja spåna på den ikväll. Jag ska ju skriva "ledaren",
alltså texten på första sidan i skoltidningen. Det känns skitroligt och jag har
redan ett par idéer om vad jag vill få fram i texten. Mer om det senare!
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar