Header

Header

tisdag 6 mars 2012

Hej hopp motorstopp

Idag sa min hjärna ifrån. Jag skulle kunna beskriva den med ett
enda ord, kaos. Det är så ofantligt mycket som sker just nu, inte bara i
skolan nu tre månader innan studenten. Utan också i privatlivet.

Jag vet inte alls i vilken ände jag ska börja och det är så satans
frustrerande. Jag har bestämt mig för att hoppa av Matte B, vilket känns
skittrist, men jag läser upp det nu till hösten istället. Jag vill fokusera på annat.
Men vad är nu det här "andra" då? Det är prov hit och dit, projektarbete,
inlämningsuppgifter, en roll som chefredaktör och utöver det en massa personliga
måsten. Och som grädde på moset, allt letande efter sommarjobb.

Men det är bara tre månader kvar i skolan, så jag får inte ge upp.
För en vecka sedan bokade jag helkroppsmassage idag. Det ska bli
så fantastiskt skönt! Och om inget annat så är det behövligt.
Efter det ska jag springa inom H&M och köpa mig en brun väska nu till
våren. Sedan ska jag hem och skicka iväg paket och plugga!
Men först, dags att bege sig till Stora Salongen för massage. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar