Header

Header

torsdag 1 mars 2012

Missoni

Här sitter jag i min ensamhet och sysselsätter mig
med allt som går för att inte börja klättra på väggarna!
Jag är så himla rastlös och uttråkad! Är verkligen ett sällskapsdjur.

Hur som helst så har jag ägnat min lediga dag åt att betala fakturor,
städat i köket, skickat in personligt brev och cv till äldreomsorgen och
tittat på weekends. Min plan var att köra bort till centrum för att sola,
men grannen har påbörjat något byggprojekt på uppfarten. Så ut med bilen
kommer jag inte på grund av alla grävskopor och mög! Haha. Så, vad nu?
Inte ens Sweetie kan hålla mig sällskap. För hon sover som en stock, like always.

Jag antar att jag får ägna mig åt fönstershopping på nätet. Jag har hittat
kilovis med prylar från Missoni som jag vill klicka hem, men ja. Missoni är
olyckligtvis dyrt, jävligt dyrt. Och jag känner inte att jag sitter inne med 7000 pix
för en kudde till exempel. Haha. Men drömma kan man ju alltid...

Ljus från Missoni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar