Header

Header

tisdag 13 mars 2012

FÖR JAG HAR SNART TAGIT STUDENTEN!

Nyss fått information kring studentveckan! Det är tre månader kvar
och det känns så jävla fantastiskt!
Dock känner jag mig inte lugn direkt.
Jag har massor av arbeten, prov och projekt att avsluta innan jag springer ut.
Något som dock börjat gå mot sitt slut är mitt projektarbete. Min kokbok alltså.
Jag ska försöka skicka iväg den till tryckeriet denna veckan! Några böcker kommer också
gå till försäljning, vilket känns superkul! Roligt att folk visar intresse för min bok liksom.


Just nu händer det inte allt för mycket i skolan. Jag har Svenska C och Webbdesign kvar,
men bägge lärarna har lyckats sjuka ner sig. Så jag funderar på att styra kosan hemåt
och ta tag i lite grejer där hemma. Har inte varit i Hästveda sedan lördag förmiddag då
jag spenderat helgen och måndagen hos pojkvännen. Ska alltså bli skönt att få komma

hem och fixa och dona lite. Och träffa familjen såklart!
Nepp, nu tar jag mina väskor och går tror jag.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar