Header

Header

lördag 17 december 2011

Nästa hållplats - Skyrup!

Hallå Sverige.
Idag, för 9 gången på 10 år, flyttar jag!
Det låter rätt dramatiskt, men med skilda föräldrar så
blir det så ibland.
Och kanske har detta stört mitt undermedvetna,
men vad jag vet,
så har det inte tagit någon större skada!
Jag ser i alla fall fram emot att få börja om, med pappa och hans flickvän,

i ett så att säga, drömhus! I Skyrup, som ligger i utkanten av Hässleholm.
Så numera är jag ingen Östra Göinge bo, utan bor helt och hållet i Hässleholms
kommun med både mamma och pappa. Vilket naturligtvis är skönt!

Helgen har varit och lär förbli relativt lugn.
Jag jobbade fram till sex igår, sedan for jag hemåt för tacomys och tidig sänggång.
Idag har jag städat och packat och tänkte slutföra det innan jag hoppar

in i duschen. Sedan styr vi kosan mot pappa och det nya huset!
Imorgon tar jag och Sara en svängom i staden, innan ett kort arbetspass

på Borett sätter in. Och under kvällen någon gång ska jag väl ta mig tid att
träffa min pojkvän som ägnat sin helg i Göteborg. En helt okej helg ändå!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar