Header

Header

torsdag 15 december 2011

Lyckorus!

Ett galet sådant, känner jag! Varför?
Jo, för att för si sådär två timmar sedan ringde de från Borett

och erbjöd mig jobb! Givetvis tackade jag ja och redan imorgon
hoppar jag in för att underlätta nu under julstressen. Jag kan inte
beskriva hur glad jag är! Att få arbeta med inredning är som att få
äta godis och titta på en bra film, typ. Och att dessutom få betalt,
alltså, wooo, det går inte att förklara! Med risk för att låta som ett brutalt
psyko tänkte jag nu avsluta mitt inredningssnack...

Förövrigt har det varit en bra dag. Med fyra dagar kvar på höstterminen,

kan jag inte vara annat än glad. Och sen är det ju lite mer än en vecka kvar
till julafton och det gör ju inte saken sämre precis! Imorgon väntar som sagt
både jobb och skola. Efter det vet jag inte riktigt vad jag tänkt göra.
Det har pratats om både fest och tacomys, så jag vet inte vad som kommer att väljas.

Det återstår att se! Tillsvidare så får ni ha det, bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar