Header

Header

torsdag 26 april 2012

Fashion Against Aids

Ni har säkert både sett, hört och känt på den nya kollektionen från H&M.
Fy för vad jag diggar mönstret som genomsyrar de flesta plaggen i kollektionen

Fashion Against Aids som släpptes idag. Så fort jag kunde sprang jag bort till H&M med min bästa vän. Jag lyckades norpa åt mig ett mobilhalsband och ett 2-pack armband. Egentligen ville jag ha bustiern, bikinin och shortsen också,
men det får vänta! Dessutom är det helt utsållat på hemsidan, så vi får se om det ens kommer att hamna i min garderob! ;-)

Aja, nog om det. Idag har jag hämtat ut paket från Gina. Två enkla festklänningar och ett par puderrosa jeans nu till vår och sommartider fick uppdatera min garderob! Jag har rensat ut hur mycket som helst och valt att bygga upp den på nytt så att säga. Behöver mer basic stuff så att säga! Men gash, nu hamnade vi här igen,
på klädfronten... Jag har i alla fall också hunnit besiktiga min bil och fylla i papper till min prova på dag i hemtjänsten imorgon! Förhoppningsvis blir det även sommarjobb där om allt går bra och känns rätt!

Nu däremot väntar soppa och pannkakor, sedan ska jag börja plugga lite
Projekt och företagande. Prov på måndag! Ett av de sista nu innan studenten!
Kan inte förstå att det bara är 7 veckor kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar