Header

Header

måndag 2 april 2012

Ebay

Beställde för första gången hem någonting från Ebay.Eller ja, jag försökte i alla fall!
Klickade hem ett par underbara skor till min balklänning.
Men när jag kom till betalningssidan insåg jag att jag inte hade
några pengar på mitt PayPal-konto. Så fick ordna med det först
och nu tar det i princip två dagar innan de kommer fram. Surt!
Som grädde på moset råkade jag klicka hem två par av samma sko?!
Så jag skrev ett helfeset mail till den engelske säljaren och bad om
att få ta bort ett par från orderlistan. Hoppas hon/han fattar ändå
och att mina pengar kommer fram imorgon eller något. Mjä.

Nu ska jag skruva upp Just a game från The Hunger Games på
högsta volym och packa upp från Stockholmsresan som gjordes
i helgen ihop med världens bästa pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar